Ciekawostki

Najnowsze

Identyfikatory ash zapewniają odpowiednia wizualizację w Twojej firmie.


reklama, promocja, public relations, gadżety reklamowe, agencja reklamowa

Gadżety reklamowe jako forma reklamy dla firm




Umiejętnie dobrane i perfekcyjnie przygotowane gadżety reklamowe przez agencje moloh.pl są niezastąpionym narzędziem w komunikacji z klientem - tym już posiadanym i tym, o którego należy się postarać.
W czasach, gdy stały się wszechobecne, ich wybór i dobór pod konkretnego klienta wcale nie jest łatwym zadaniem.
Od czego zacząć wybór gadżetów? Na czym się skupić? Jak sprawić, by ta specyficzna reklama dla firm spełniła swoje zadanie w stu i więcej procentach?

Budżet na gadżety
Budżet, czyli środki finansowe na taką czy inną formę reklamy, jest kwestią najistotniejszą. Wybierając gadżety reklamowe dla własnej firmy zacznij właśnie od niego. Wyznaczając maksimum, którego przekroczyć nie możesz łatwo zawęzisz pole poszukiwań.
Zwróć uwagę na to, że firmy sprzedające gadżety reklamowe oferują bardzo podobne przedmioty. Różnice pomiędzy nimi sprowadzają się do niuansów, przy czym jednym z najpoważniejszych niuansów jest właśnie cena, która nie zawsze przekłada się na jakość.
Jednym z podstawowych kryteriów wyboru gadżetu lub gadżetów musi być budżet.

Konkretna reklama dla firmy czy reklama dla reklamy?
Czasy, w których każdy cieszył się z gratisowego ołówka czy długopisu sławiąc wszem i wobec hojność firmy, z którą zdarzyło się współpracować, dawno minęły i już nie powrócą.
Dziś liczy się specjalizacja lub umiejętne dotarcie do masowego odbiorcy.
Gadżety reklamowe mogą więc być postrzegane jako narzędzie reklamy masowej lub elitarnej - ściśle ukierunkowanej na dany krąg odbiorców.
Podejmując decyzję o ich wyborze zastanów się przede wszystkim nad tym, jakie cele chcesz osiągnąć.
W ramach posiadanego budżetu, nawet najskromniejszego, możesz dziś przygotować gadżety masowe (np. długopisy lub koszulki) bądź takie, które idealnie trafią w gusta konkretnego odbiorcy.

Jakie pułapki się z tym wiążą?
Chcąc dotrzeć do odbiorcy masowego musisz zadbać o pozytywny przekaz reklamowy - widoczność swojego logo i jak najprzyjemniejsze skojarzenia. Na jaki odzew możesz liczyć? Niewielki procentowo i znikomy w sensie kwotowym. Potencjalne korzyści są trudne do przewidzenia.
Decydując się na dotarcie do ściśle określonego klienta możesz spersonalizować przekaz reklamowy (lojalnościowy, marketingowy etc.). Wiążąc z sobą konkretną firmę lub osobę osiągniesz korzyści wymierne i niewymierne. Nieporównanie większe od reklam masowych.


  • Moloh - Agencja Reklamowa

    ul. Ułańska 48
    52-213 Wrocław

    tel +48 71 798 13 88
    fax +48 71 722 33 34
    kom. 501 458 883
    e-mail: biuro@moloh.pl

    http://www.moloh.pl

Zdjęcia naszego reportera


reklama
promocja
public relations
gadżety reklamowe
agencja reklamowa