Najnowsze

Identyfikatory ash zapewniają odpowiednia wizualizację w Twojej firmie.


Nowoczesne badania i ankiety

Opublikowany przez Piotr Wojtan | 2017/04/09

Nowoczesne badania i ankiety (...) także jest ściśle określona grupa osób których to badanie ma dotyczyć, na przykład dziewczęta w wieku do 20 lat lub kobiety powyżej 40 lat.Bywa że badania opinii publicznej dotyczą nie produktów i usług ale ważnych spraw, jak na przykład dotyczące progu od którego dzieci miałyby poodejmować naukę w szkołach. Takie badania są niezwykle potrzebne, gdyż pozwalają na określenie potrzeb i oczekiwań wielu osób. Firmy zajmujące się ich przeprowadzaniem mają obecnie do dyspozycji znacznie więcej możliwości i narzędzi niż jakiś czas temu.Obecnie bardzo często wykorzystuje się do tego w głównej mierze Internet. Ankiety i badania niezwykle często pokazują się na (...)

Artykuły powiązane: badania, marketing, pr

Nowoczesne badania i ankiety

Jaki ploter kupić?

Opublikowany przez Arkadiusz Wolski | 2017/03/24

Jaki ploter kupić? (...) Plotery to duże urządzenia komputerowe, służące do pracy z większymi płaskimi powierzchniami, mogące nanosić obrazy, wycinać wzory, grawerować itp. Ze względu na zastosowanie można je podzielić na nanoszące obraz, grawerujące i tnące. Dzięki tym urządzeniom można wydrukować coś większych rozmiarów, o różnej fakturze czy powierzchni. Innymi słowy ploter to nic innego, jak duża drukarka przeznaczona do plotowania. I takie też, bardzo proste, jest jej działanie. Plotery drukują, ale także nanoszą obrazy czy też grawerują. Dzięki nim możemy stworzyć puzzle dla dzieci, piękne kartki okolicznościowe ale (...)

Artykuły powiązane: marketing, promocja, reklama

Jaki ploter kupić?

Marketing przyjacielem przedsiębiorstwa

Opublikowany przez Piotr Wojtan | 2015/04/13

Marketing przyjacielem przedsiębiorstwa (...) Jeśli prowadzisz własną firmę to z pewnością niejeden raz zastanawiałeś się co zrobić, aby wybić się na tle branżowej konkurencji, a dzięki temu poprawić swoją pozycję i zwiększyć wyniki sprzedaży. To pytanie towarzyszy od zawsze każdemu przedsiębiorcy. Nie powinno to dziwić, wszak zysk jest podstawowym powodem prowadzenia działalności gospodarczej.Dylemat ten dość szybko doprowadził do wyodrębnienia specjalnej dziedziny nauki, zajmującej się badaniem i opisywaniem procesów zachodzących w dziedzinie handlu. Marketing - bo o nim mowa - nie tylko jednak bada stan istniejący, lecz także daje przedsiębiorcom do ręki narzędzia, umożliwiające stymulowanie relacji pomiędzy firmą a jej klientami.Nie odkryjemy tutaj Ameryki, (...)

Artykuły powiązane: marketing, pr, promocja

Marketing przyjacielem przedsiębiorstwa

Nowoczesna reklama - czyli jaka?

Opublikowany przez Katarzyna Janowska | 2015/02/15

Nowoczesna reklama - czyli jaka? (...) Sposobów na efektywną, a zarazem efektowną promocję własnej firmy jest obecnie bardzo dużo. Fakt ten związany jest przede wszystkim z ogromną różnorodnością form komunikowania, a także narzędzi, które mogą zostać wykorzystane w reklamie. Telewizja, prasa, Internet - to tylko kilka środowisk, poprzez które firma jest w stanie zdobyć nowych klientów.Jednak wciąż jednym z najpopularniejszych sposobów promocji jest reklama zewnętrzna, zwana również uliczną lub, używając terminu angielskiego, outdoorową. Wykorzystuje one możliwości, jakie daje elektronika, aby dotrzeć do potencjalnych klientów poza (...)

Artykuły powiązane: marketing, pr, promocja, reklama

Nowoczesna reklama - czyli jaka?

Porozmawiajmy o roli reklamy

Opublikowany przez Arkadiusz Wolski | 2014/11/10

Porozmawiajmy o roli reklamy (...) Jeżeli chcemy mówić o reklamie, to musimy zdawać sobie sprawę z tego, że to temat "rzeka". Najważniejsza tutaj jest relacja zachodząca pomiędzy klientami, ich oczekiwaniami a powiedzmy sprzedawcami. Reklama służy temu, żeby zachęcić odbiorców do nabycia odpowiedniego produktu. Pisząc zachęcić, mamy świadomość, że używamy eufemizmu. Zadaniem reklamodawców jest najczęściej rozpoznanie potrzeb klientów i uświadamianie im ich. Reklamodawcy muszą znać psychikę odbiorców i wiedzieć, na co są wrażliwi przede wszystkim. Wykorzystują do tego celu różne techniki, z których klienci nie zawsze zdają sobie sprawę. Nie jest to bynajmniej działanie skierowane przeciwko (...)

Artykuły powiązane: marketing, pr, reklama

Porozmawiajmy o roli reklamy

Masz firmę - zaprzyjaźnij się z agencja reklamową

Opublikowany przez Arkadiusz Wolski | 2014/06/12

Masz firmę - zaprzyjaźnij się z agencja reklamową (...) firma", jakie produkty sprzedaje itd. Potencjalny interesant powinien to zapamiętać.Tak naprawdę w biznesie ważne jest budowanie wizerunku irmy od początku. Czym jest wizerunek? Wizerunek jest tym, co o Tobie (Twojej firmie) myślą inni. Zdecyduj więc, jak chcesz aby była postrzegana Twoja firma. Może się jawić jako firma, która sprzedaje luksusowe towary dobrej jakości. Nie nazwiesz zatem takiej firmy np. "Kropeczka", lecz wymyślisz coś bardziej wyrafinowanego.Poza nazwą, tekstem który znajdzie się na stronie internetowej (...)

Artykuły powiązane: agencja reklamowa, marketing, pr, promocja

Masz firmę - zaprzyjaźnij się z agencja reklamową

Targi branżowe

Opublikowany przez Piotr Wojtan | 2014/03/12

Targi branżowe (...) Obecnie coraz więcej firm chce dotrzeć do jak największej liczby klientów. Internet mocno ułatwił to zadanie jednak nadal firmy poszukują kolejnych sposobów na dotarcie do klientów. Jednym z nich są różnorodne targi branżowe, na których można zaprezentować swoją ofertę. Jesteśmy firmą projektującą stojaki reklamowe, na których można zaprezentować swoją ofertę. Stojaki takie oferują bardzo duże możliwości i wykonywane są na życzenie klienta, co jest ich bardzo dużym plusem. (...)

Artykuły powiązane: marketing, pr, promocja

Targi branżowe