Ciekawostki

Najnowsze

Identyfikatory ash zapewniają odpowiednia wizualizację w Twojej firmie.


marketing, promocja, pr, agencja reklamowa

Masz firmę - zaprzyjaźnij się z agencja reklamową




Zwykle pierwsze kroki stawiane w biznesie bywają trudne i napawają niemałym stresem właścicieli firm.

Skupiają się oni często na tym, aby w jak największym stopniu przekroczyć próg rentowności. Niektórzy, z racji rynkowej niepewności, oszczędzają na czym tylko się da: na reklamie, urządzeniach do pracy itp. Tak naprawdę moment wejścia na rynek powinien być dokonany w sposób bardziej spektakularny. Przede wszystkim należy sprawić, aby każdy kto dowie się o istnieniu Twojej firmy, dowiedział się także, "czym jest ta firma", jakie produkty sprzedaje itd. Potencjalny interesant powinien to zapamiętać.

Tak naprawdę w biznesie ważne jest budowanie wizerunku irmy od początku. Czym jest wizerunek? Wizerunek jest tym, co o Tobie (Twojej firmie) myślą inni. Zdecyduj więc, jak chcesz aby była postrzegana Twoja firma. Może się jawić jako firma, która sprzedaje luksusowe towary dobrej jakości. Nie nazwiesz zatem takiej firmy np. "Kropeczka", lecz wymyślisz coś bardziej wyrafinowanego.


Poza nazwą, tekstem który znajdzie się na stronie internetowej Twojej firmy, musisz opracować standardy obsługi oraz dopasować do tego wszystkiego elementy grafiki (Identyfikacja wizualna firmy). Również grafika; logo, szyld, wizytówki, szyldy, banery, ulotki, strona internetowa mają wyrażać "osobowość" Twojej firmy. Wiesz przecież, że ludzi przeciętnych, zwykłych najmniej się zauważa. Firma musi swoim wizerunkiem coś wyrażać i komunikować niewerbalnie (!) pewne rzeczy.

Jeśli zbytnio nie poruszasz się w tym temacie, agencja reklamowa powinna Cię w tym wyręczyć. Wyobraź sobie firmę jako człowieka, opisz, jaka powinna być, jak chcesz aby widzieli ją inni: jako tanią i przystępną, jako luksusową i wyjątkową. Przynieś swoje sugestie pracownikom agencji reklamowej, a oni stworzą dla Ciebie wszystkie elementy identyfikacji wizualnej firmy. Ma ona budować i wzmacniać pożądany wizerunek firmy, który powstał w Twojej głowie.

Jest taka prawidłowość (potwierdzona danymi empirycznymi): zła reklama szkodzi bardziej niż jej brak. I złe przekonania trudno zmienić. Nie twórz więc przypadkowego wizerunku Twojej firmy!


  • Moloh - Agencja Reklamowa

    ul. Ułańska 48
    52-213 Wrocław

    tel +48 71 798 13 88
    fax +48 71 722 33 34
    kom. 501 458 883
    e-mail: biuro@moloh.pl

    http://www.moloh.pl

Zdjęcia naszego reportera


marketing
promocja
pr
agencja reklamowa