Ciekawostki

Najnowsze

Identyfikatory ash zapewniają odpowiednia wizualizację w Twojej firmie.


marketing, promocja, pr, reklama

Nowoczesna reklama - czyli jaka?




Sposobów na efektywną, a zarazem efektowną promocję własnej firmy jest obecnie bardzo dużo.

Fakt ten związany jest przede wszystkim z ogromną różnorodnością form komunikowania, a także narzędzi, które mogą zostać wykorzystane w reklamie. Telewizja, prasa, Internet - to tylko kilka środowisk, poprzez które firma jest w stanie zdobyć nowych klientów.

Jednak wciąż jednym z najpopularniejszych sposobów promocji jest reklama zewnętrzna, zwana również uliczną lub, używając terminu angielskiego, outdoorową. Wykorzystuje one możliwości, jakie daje elektronika, aby dotrzeć do potencjalnych klientów poza miejscem ich zamieszkania. Często używane są w tym celu reklamy świetlne, posługujące się z reguły wielkoformatowymi ekranami montowanymi w okolicach dróg czy często odwiedzanych budynków. Jednym z bardziej nowoczesnych rozwiązań w ramach ogłoszeń świetlnych jest wykorzystanie diod, które montowane są w mniejszych formatach w miejscach częściowo lub całkowicie zamkniętych, jak tunele, parkingi, hotele czy kino. Bardzo podobne zastosowanie mają także kasetony LED, które są często wybierane ze względu na estetyczny wygląd, trwałość, a także niską cenę. Rzecz jasna w dalszym ciągu spotkać można wiele tradycyjnych form reklamy zewnętrznej, jak billboardy, plakaty, ulotki czy podświetlane tablice, zwane potocznie city light.

Poza diodami i kasetonami LED, do nowoczesnych forma reklamy zewnętrznej zaliczyć można również wykorzystanie technologii trójwymiarowej, osiąganej przez zastosowanie folii soczewkowej. Tego typu plakaty mają za zadanie przede wszystkim wybić się ponad to, co ludzie mogą ujrzeć na co dzień. Zwrócenie uwagi poprzez niekonwencjonalne rozwiązanie stanowi bowiem połowę sukcesu. Zmieniające się obrazy 3D stanowią pewnego rodzaju ciekawostkę, obok której trudno przejść obojętnie. Stosunkowo nowym pomysłem jest również technologia druku elektroluminescencyjnego, dzięki któremu po zapadnięciu zmroku reklamy przybierają różnorakie barwy, co również może zaciekawić.

Pogoń za uwagą klientów sprawia, iż firmy ciągle starają się wymyślać nowe sposoby reklamowania swoich usług. Warto zgłaszać się w takich sytuacjach po pomoc do wyspecjalizowanych firm (jak chociażby Grafol - http://www.grafol.pl). Poza reklamą zewnętrzną, na szeroką skalę wciąż wykorzystywane są  telewizja, prasa, a także internet, który otwiera wiele nowych możliwości. Wydają się one więc być niewyczerpane.

Zdjęcia naszego reportera


marketing
promocja
pr
reklama