Ciekawostki

Najnowsze

Identyfikatory ash zapewniają odpowiednia wizualizację w Twojej firmie.


marketing, reklama, pr

Porozmawiajmy o roli reklamy




Jeżeli chcemy mówić o reklamie, to musimy zdawać sobie sprawę z tego, że to temat "rzeka".

Najważniejsza tutaj jest relacja zachodząca pomiędzy klientami, ich oczekiwaniami a powiedzmy sprzedawcami. Reklama służy temu, żeby zachęcić odbiorców do nabycia odpowiedniego produktu.

Pisząc zachęcić, mamy świadomość, że używamy eufemizmu. Zadaniem reklamodawców jest najczęściej rozpoznanie potrzeb klientów i uświadamianie im ich. Reklamodawcy muszą znać psychikę odbiorców i wiedzieć, na co są wrażliwi przede wszystkim. Wykorzystują do tego celu różne techniki, z których klienci nie zawsze zdają sobie sprawę.

Nie jest to bynajmniej działanie skierowane przeciwko interesom klienta. Przeciwnie; niejednokrotnie ma pomóc mu w zaistnieniu na przykład na rynku.

Agencja reklamowa Moloh.pl nie tylko zadba o wizerunek firmy, lecz także wykona dla niej wszystkie niezbędne materiały. Przede wszystkim ulotki, gadżety, a ponadto weźmie na swoje barki marketing związany z promocją produktów.

Reklama stała się nieodzownym elementem naszego życia i możemy nawet powiedzieć, że jest wszechobecna. Mamy z nią do czynienia na co dzień zarówno w telewizji, jak i w radio. Wiele osób zatrudnionych w agencjach reklamowych pracuje nad kampaniami, programami, panelami z jednej strony, z drugiej natomiast wymyśla chwytliwe hasła i powiedzenia. Niektóre z nich niemal na stałe wchodzą do języka potocznego i są bardzo popularne, a to świadczy o tym, że były wyjątkowo dobrze dobrane i trafione.

Wielu reklamodawców inspiruje się tekstami kultury. Nie musimy daleko szukać, żeby podać tego przykłady. Słynna fraza "ociec prać" nawiązuje do trylogii Henryka Sienkiewicza, a jej autor to po prostu mistrz kreatywnego myślenia.

Jaka więc jest tak naprawdę rola reklamy? Ogromna i nie do przecenienia. Gdyby nie obecność w codziennym życiu haseł reklamowych o wielu produktach byśmy zwyczajnie nie słyszeli. To nieprawda, że ulegamy manipulacjom. Większość odbiorców jest już świadoma, w jaki sposób działa reklama i rozsądnie robi zakupy.


  • Moloh - Agencja Reklamowa

    ul. Ułańska 48
    52-213 Wrocław

    tel +48 71 798 13 88
    fax +48 71 722 33 34
    kom. 501 458 883
    e-mail: biuro@moloh.pl

    http://www.moloh.pl

Zdjęcia naszego reportera


marketing
reklama
pr