Najnowsze

Identyfikatory ash zapewniają odpowiednia wizualizację w Twojej firmie.


Nowoczesne badania i ankiety

Opublikowany przez Piotr Wojtan | 2017/04/09

Nowoczesne badania i ankiety (...) Dzisiaj niemal wszystkie duże firmy, opracowując nowe strategie rozwoju niezwykle dużo miejsca poświęcają w nich przede wszystkim na poznanie opinii odbiorców. Jednak aby zapytać jak największą liczbę osób lub tez konkretną grupę o wybrane zagadnienie, trzeba do tego odpowiednio podejść.Dlatego też takie prace zleca się dzisiaj profesjonalistom, jakimi są firmy wykonujące badania opinii społecznej. Jeżeli jednak chodzi o poznanie opinii na temat konkretnego produktu lub usługi, wtedy określane są one jako badania marketingowe, i prowadzone w nieco inny sposób. Tutaj bowiem najczęściej firma badająca opinie skupia się wyłącznie na wskazanym produkcie, dość często (...)

Artykuły powiązane: badania, marketing, pr

Nowoczesne badania i ankiety

Marketing przyjacielem przedsiębiorstwa

Opublikowany przez Piotr Wojtan | 2015/04/13

Marketing przyjacielem przedsiębiorstwa (...) jeśli powiemy, że to reklama wciąż jest podstawowym narzędziem wpływania na postawy konsumentów i postrzeganie firmy wraz z oferowanymi przez nią produktami. Jak zatem posługiwać się odpowiednio tym instrumentem, aby z jednej strony osiągać pożądane rezultaty, a z drugiej ponosić na ten cel nakłady do nich współmierne? Pytanie dość oczywiste, a jednak wciąż nie da się udzielić na nie jednoznacznej odpowiedzi.Podstawową kwestią jest tutaj wielkość firmy. Jeśli mamy do czynienia z firmą z sektora średnich i dużych przedsiębiorstw to naturalnym wydaje się wyodrębnienie w jej strukturze działu marketingu, jako podstawowej komórki zajmującej się tego typu obszarem, w tym właśnie reklamą.Inaczej sprawa wygląda w przypadku (...)

Artykuły powiązane: marketing, pr, promocja

Marketing przyjacielem przedsiębiorstwa

Nowoczesna reklama - czyli jaka?

Opublikowany przez Katarzyna Janowska | 2015/02/15

Nowoczesna reklama - czyli jaka? (...) miejscem ich zamieszkania. Często używane są w tym celu reklamy świetlne, posługujące się z reguły wielkoformatowymi ekranami montowanymi w okolicach dróg czy często odwiedzanych budynków. Jednym z bardziej nowoczesnych rozwiązań w ramach ogłoszeń świetlnych jest wykorzystanie diod, które montowane są w mniejszych formatach w miejscach częściowo lub całkowicie zamkniętych, jak tunele, parkingi, hotele czy kino. Bardzo podobne zastosowanie mają także kasetony LED, które są często wybierane ze względu na estetyczny wygląd, trwałość, a także niską cenę. Rzecz jasna w dalszym ciągu spotkać można (...)

Artykuły powiązane: marketing, pr, promocja, reklama

Nowoczesna reklama - czyli jaka?

Porozmawiajmy o roli reklamy

Opublikowany przez Arkadiusz Wolski | 2014/11/10

Porozmawiajmy o roli reklamy (...) interesom klienta. Przeciwnie; niejednokrotnie ma pomóc mu w zaistnieniu na przykład na rynku.Agencja reklamowa Moloh.pl nie tylko zadba o wizerunek firmy, lecz także wykona dla niej wszystkie niezbędne materiały. Przede wszystkim ulotki, gadżety, a ponadto weźmie na swoje barki marketing związany z promocją produktów.Reklama stała się nieodzownym elementem naszego życia i możemy nawet powiedzieć, że jest wszechobecna. Mamy z nią do czynienia na co dzień zarówno w telewizji, jak i w radio. Wiele osób zatrudnionych w agencjach reklamowych pracuje nad kampaniami, programami, panelami z jednej strony, z drugiej natomiast wymyśla chwytliwe hasła i powiedzenia. Niektóre z nich (...)

Artykuły powiązane: marketing, pr, reklama

Porozmawiajmy o roli reklamy

Masz firmę - zaprzyjaźnij się z agencja reklamową

Opublikowany przez Arkadiusz Wolski | 2014/06/12

Masz firmę - zaprzyjaźnij się z agencja reklamową (...) Twojej firmy, musisz opracować standardy obsługi oraz dopasować do tego wszystkiego elementy grafiki (Identyfikacja wizualna firmy). Również grafika; logo, szyld, wizytówki, szyldy, banery, ulotki, strona internetowa mają wyrażać "osobowość" Twojej firmy. Wiesz przecież, że ludzi przeciętnych, zwykłych najmniej się zauważa. Firma musi swoim wizerunkiem coś wyrażać i komunikować niewerbalnie (!) pewne rzeczy. Jeśli zbytnio nie poruszasz się w tym temacie, agencja reklamowa powinna Cię w tym wyręczyć. Wyobraź sobie (...)

Artykuły powiązane: agencja reklamowa, marketing, pr, promocja

Masz firmę - zaprzyjaźnij się z agencja reklamową

Badania z dziedziny marketingu

Opublikowany przez Piotr Wojtan | 2014/03/21

Badania z dziedziny marketingu (...) Kampania marketingowa jest nieodzowną częścią prowadzenia każdego biznesu. Ważną jej częścią są badania rynku, które powinny być wykonywane jeszcze na początku, najlepiej przed podjęciem jakichkolwiek innych akcji. Istnieją różnorakie metody badań marketingowych, które zależą przede wszystkim od profilu danego przedsiębiorstwa, ale też od celów, które zamierza ono osiągnąć poprzez kampanię marketingową. Ważną częścią tego typu badań jest sprawdzenie, w jaki sposób (...)

Artykuły powiązane: pr, promocja, reklama

Badania z dziedziny marketingu

Targi branżowe

Opublikowany przez Piotr Wojtan | 2014/03/12

Targi branżowe (...) Odpowiednie zaprojektowanie stojaka nie jest proste i wymaga dość sporych umiejętności. Jako firma działająca w tej branży oferujemy dodatkowo pomoc jeśli chodzi o rozmieszczenie na stojakach oferty reklamowej. Taki ekspozytor reklamowy pozwala klientom na zapoznanie się z naszą ofertą w bardzo prosty i atrakcyjny sposób. Mogłoby się wydawać, że taki sposób reklamy jest prymitywny, jednak w dobie internetu i mediów społecznościowych to właśnie prostota jest najbardziej doceniana. Klient (...)

Artykuły powiązane: marketing, pr, promocja

Targi branżowe

Tajemniczy klient coraz popularniejszy

Opublikowany przez Piotr Wojtan | 2014/02/20

Tajemniczy klient coraz popularniejszy (...) Coraz większa konkurencja i zrównanie się cen w wielu branżach powodują, że o powodzeniu w biznesie często decydują szczegóły. Jednym z najważniejszych jest poziom obsługi klienta. Jak jednak rzetelnie zbadać rzeczywiste zaangażowania i kompetencje pracowników? Rozwiązaniem może być tajemniczy klient. Mystery shopping to termin, który rozwinął się oczywiście w USA. To właśnie tam rozpoczęło się planowanie i prowadzenie badań marketingowych, które poddawały analizie także obsługę klienta detalicznego. (...)

Artykuły powiązane: pr, promocja, reklama

Tajemniczy klient coraz popularniejszy