Najnowsze

Identyfikatory ash zapewniają odpowiednia wizualizację w Twojej firmie.


Jaki ploter kupić?

Opublikowany przez Arkadiusz Wolski | 2017/03/24

Jaki ploter kupić? (...) również mapy, reklamy, dyplomy czy plansze reklamowe. Samo drukowanie jest raczej szybkie, a obsługa prosta. Jedyne, co może nas zmartwić to cena tych maszyn, sięgająca kilkunastu tysięcy złotych. Warto więc się zastanowić, czy kupić nowy ploter czy używany. Jak zawsze znajdziemy argumenty za kupnem nowego, bo ma gwarancję producenta na której zależy większości użytkowników. Chociaż i wśród nowych urządzeń możemy natknąć się na nie najlepszej jakości chińskie wyroby. Dlatego często decydujemy się na ploter używany. Największą jego zaletą będzie na pewno sporo niższa cena. Z kolei jednak kupując (...)

Artykuły powiązane: marketing, promocja, reklama

Jaki ploter kupić?

Marketing przyjacielem przedsiębiorstwa

Opublikowany przez Piotr Wojtan | 2015/04/13

Marketing przyjacielem przedsiębiorstwa (...) Jeśli prowadzisz własną firmę to z pewnością niejeden raz zastanawiałeś się co zrobić, aby wybić się na tle branżowej konkurencji, a dzięki temu poprawić swoją pozycję i zwiększyć wyniki sprzedaży. To pytanie towarzyszy od zawsze każdemu przedsiębiorcy. Nie powinno to dziwić, wszak zysk jest podstawowym powodem prowadzenia działalności gospodarczej.Dylemat ten dość szybko doprowadził do wyodrębnienia specjalnej dziedziny nauki, zajmującej się badaniem i opisywaniem procesów zachodzących w dziedzinie handlu. Marketing - bo o nim mowa - nie tylko jednak bada stan istniejący, lecz także daje przedsiębiorcom do ręki narzędzia, umożliwiające stymulowanie relacji pomiędzy firmą a jej klientami.Nie odkryjemy tutaj Ameryki, (...)

Artykuły powiązane: marketing, pr, promocja

Marketing przyjacielem przedsiębiorstwa

Nowoczesna reklama - czyli jaka?

Opublikowany przez Katarzyna Janowska | 2015/02/15

Nowoczesna reklama - czyli jaka? (...) wiele tradycyjnych form reklamy zewnętrznej, jak billboardy, plakaty, ulotki czy podświetlane tablice, zwane potocznie city light.Poza diodami i kasetonami LED, do nowoczesnych forma reklamy zewnętrznej zaliczyć można również wykorzystanie technologii trójwymiarowej, osiąganej przez zastosowanie folii soczewkowej. Tego typu plakaty mają za zadanie przede wszystkim wybić się ponad to, co ludzie mogą ujrzeć na co dzień. Zwrócenie uwagi poprzez niekonwencjonalne rozwiązanie stanowi bowiem połowę sukcesu. Zmieniające się obrazy 3D stanowią pewnego rodzaju ciekawostkę, obok której trudno przejść obojętnie. (...)

Artykuły powiązane: marketing, pr, promocja, reklama

Nowoczesna reklama - czyli jaka?

Masz firmę - zaprzyjaźnij się z agencja reklamową

Opublikowany przez Arkadiusz Wolski | 2014/06/12

Masz firmę - zaprzyjaźnij się z agencja reklamową (...) Zwykle pierwsze kroki stawiane w biznesie bywają trudne i napawają niemałym stresem właścicieli firm. Skupiają się oni często na tym, aby w jak największym stopniu przekroczyć próg rentowności. Niektórzy, z racji rynkowej niepewności, oszczędzają na czym tylko się da: na reklamie, urządzeniach do pracy itp. Tak naprawdę moment wejścia na rynek powinien być dokonany w sposób bardziej spektakularny. Przede wszystkim należy sprawić, aby każdy kto dowie się o istnieniu Twojej firmy, dowiedział się także, "czym jest ta (...)

Artykuły powiązane: agencja reklamowa, marketing, pr, promocja

Masz firmę - zaprzyjaźnij się z agencja reklamową

Gadżety reklamowe jako forma reklamy dla firm

Opublikowany przez Katarzyna Janowska | 2014/04/06

Gadżety reklamowe jako forma reklamy dla firm (...) cena, która nie zawsze przekłada się na jakość. Jednym z podstawowych kryteriów wyboru gadżetu lub gadżetów musi być budżet.Konkretna reklama dla firmy czy reklama dla reklamy?Czasy, w których każdy cieszył się z gratisowego ołówka czy długopisu sławiąc wszem i wobec hojność firmy, z którą zdarzyło się współpracować, dawno minęły i już nie powrócą.Dziś liczy się specjalizacja lub umiejętne dotarcie do masowego odbiorcy.Gadżety reklamowe mogą więc być (...)

Artykuły powiązane: agencja reklamowa, gadżety reklamowe, promocja, public relations, reklama

Gadżety reklamowe jako forma reklamy dla firm

Badania z dziedziny marketingu

Opublikowany przez Piotr Wojtan | 2014/03/21

Badania z dziedziny marketingu (...) nasza najbliższa i najpoważniejsza konkurencja działa właśnie na terenie marketingu - to, jak się promuje i co robi, by pozyskiwać zupełnie nowych klientów, jest nam w stanie wyznaczyć swoistą drogę, według której będziemy podążać. Badanie marketingowe to jednak o wiele bardziej skomplikowana rzecz, a określenie tego, w jaki sposób działa konkurencja jest jedynie początkiem. Dalszym krokiem powinno być zbadanie upodobań klientów i dostosowanie własnej kampanii marketingowej do (...)

Artykuły powiązane: pr, promocja, reklama

Badania z dziedziny marketingu

Targi branżowe

Opublikowany przez Piotr Wojtan | 2014/03/12

Targi branżowe (...) Obecnie coraz więcej firm chce dotrzeć do jak największej liczby klientów. Internet mocno ułatwił to zadanie jednak nadal firmy poszukują kolejnych sposobów na dotarcie do klientów. Jednym z nich są różnorodne targi branżowe, na których można zaprezentować swoją ofertę. Jesteśmy firmą projektującą stojaki reklamowe, na których można zaprezentować swoją ofertę. Stojaki takie oferują bardzo duże możliwości i wykonywane są na życzenie klienta, co jest ich bardzo dużym plusem. (...)

Artykuły powiązane: marketing, pr, promocja

Targi branżowe

Tajemniczy klient coraz popularniejszy

Opublikowany przez Piotr Wojtan | 2014/02/20

Tajemniczy klient coraz popularniejszy (...) Zazwyczaj schemat działania osoby, pracującej jako mystery shopper, jest taki sam. Od firmy, dla której zlecenie wykonuje, otrzymuje konkretne wytyczne - dzięki temu wie, na co ma zwrócić szczególną uwagę. Najczęściej jest to znajomość asortymentu przez sprzedawców, ale też ich kultura osobista, szybkość znalezienia alternatywnych rozwiązań i wpływ na decyzje zakupowe klienta. Czasami należy też ocenić czystość sklepu, poprawność ułożenia towaru na półkach, a nawet to czy wydając resztę, sprzedawca podaje (...)

Artykuły powiązane: pr, promocja, reklama

Tajemniczy klient coraz popularniejszy