Najnowsze

Identyfikatory ash zapewniają odpowiednia wizualizację w Twojej firmie.


Jaki ploter kupić?

Opublikowany przez Arkadiusz Wolski | 2017/03/24

Jaki ploter kupić? (...) Plotery to duże urządzenia komputerowe, służące do pracy z większymi płaskimi powierzchniami, mogące nanosić obrazy, wycinać wzory, grawerować itp. Ze względu na zastosowanie można je podzielić na nanoszące obraz, grawerujące i tnące. Dzięki tym urządzeniom można wydrukować coś większych rozmiarów, o różnej fakturze czy powierzchni. Innymi słowy ploter to nic innego, jak duża drukarka przeznaczona do plotowania. I takie też, bardzo proste, jest jej działanie. Plotery drukują, ale także nanoszą obrazy czy też grawerują. Dzięki nim możemy stworzyć puzzle dla dzieci, piękne kartki okolicznościowe ale (...)

Artykuły powiązane: marketing, promocja, reklama

Jaki ploter kupić?

Nowoczesna reklama - czyli jaka?

Opublikowany przez Katarzyna Janowska | 2015/02/15

Nowoczesna reklama - czyli jaka? (...) Sposobów na efektywną, a zarazem efektowną promocję własnej firmy jest obecnie bardzo dużo. Fakt ten związany jest przede wszystkim z ogromną różnorodnością form komunikowania, a także narzędzi, które mogą zostać wykorzystane w reklamie. Telewizja, prasa, Internet - to tylko kilka środowisk, poprzez które firma jest w stanie zdobyć nowych klientów.Jednak wciąż jednym z najpopularniejszych sposobów promocji jest reklama zewnętrzna, zwana również uliczną lub, używając terminu angielskiego, outdoorową. Wykorzystuje one możliwości, jakie daje elektronika, aby dotrzeć do potencjalnych klientów poza (...)

Artykuły powiązane: marketing, pr, promocja, reklama

Nowoczesna reklama - czyli jaka?

Porozmawiajmy o roli reklamy

Opublikowany przez Arkadiusz Wolski | 2014/11/10

Porozmawiajmy o roli reklamy (...) Jeżeli chcemy mówić o reklamie, to musimy zdawać sobie sprawę z tego, że to temat "rzeka". Najważniejsza tutaj jest relacja zachodząca pomiędzy klientami, ich oczekiwaniami a powiedzmy sprzedawcami. Reklama służy temu, żeby zachęcić odbiorców do nabycia odpowiedniego produktu. Pisząc zachęcić, mamy świadomość, że używamy eufemizmu. Zadaniem reklamodawców jest najczęściej rozpoznanie potrzeb klientów i uświadamianie im ich. Reklamodawcy muszą znać psychikę odbiorców i wiedzieć, na co są wrażliwi przede wszystkim. Wykorzystują do tego celu różne techniki, z których klienci nie zawsze zdają sobie sprawę. Nie jest to bynajmniej działanie skierowane przeciwko (...)

Artykuły powiązane: marketing, pr, reklama

Porozmawiajmy o roli reklamy

Gadżety reklamowe jako forma reklamy dla firm

Opublikowany przez Katarzyna Janowska | 2014/04/06

Gadżety reklamowe jako forma reklamy dla firm (...) Umiejętnie dobrane i perfekcyjnie przygotowane gadżety reklamowe przez agencje moloh.pl są niezastąpionym narzędziem w komunikacji z klientem - tym już posiadanym i tym, o którego należy się postarać.W czasach, gdy stały się wszechobecne, ich wybór i dobór pod konkretnego klienta wcale nie jest łatwym zadaniem. Od czego zacząć wybór gadżetów? Na czym się skupić? Jak sprawić, by ta specyficzna reklama dla firm spełniła swoje zadanie w stu i więcej procentach?Budżet na (...)

Artykuły powiązane: agencja reklamowa, gadżety reklamowe, promocja, public relations, reklama

Gadżety reklamowe jako forma reklamy dla firm

Badania z dziedziny marketingu

Opublikowany przez Piotr Wojtan | 2014/03/21

Badania z dziedziny marketingu (...) Kampania marketingowa jest nieodzowną częścią prowadzenia każdego biznesu. Ważną jej częścią są badania rynku, które powinny być wykonywane jeszcze na początku, najlepiej przed podjęciem jakichkolwiek innych akcji. Istnieją różnorakie metody badań marketingowych, które zależą przede wszystkim od profilu danego przedsiębiorstwa, ale też od celów, które zamierza ono osiągnąć poprzez kampanię marketingową. Ważną częścią tego typu badań jest sprawdzenie, w jaki sposób (...)

Artykuły powiązane: pr, promocja, reklama

Badania z dziedziny marketingu

Tajemniczy klient coraz popularniejszy

Opublikowany przez Piotr Wojtan | 2014/02/20

Tajemniczy klient coraz popularniejszy (...) Coraz większa konkurencja i zrównanie się cen w wielu branżach powodują, że o powodzeniu w biznesie często decydują szczegóły. Jednym z najważniejszych jest poziom obsługi klienta. Jak jednak rzetelnie zbadać rzeczywiste zaangażowania i kompetencje pracowników? Rozwiązaniem może być tajemniczy klient. Mystery shopping to termin, który rozwinął się oczywiście w USA. To właśnie tam rozpoczęło się planowanie i prowadzenie badań marketingowych, które poddawały analizie także obsługę klienta detalicznego. (...)

Artykuły powiązane: pr, promocja, reklama

Tajemniczy klient coraz popularniejszy